کابل کسری

Wiki Article

در کابل افشان مقاومت الکتریکی هادی به طور تقریبی مشابه سیم افشان بوده اما در استفاده‌های ویژه یا متراژهای بالا تفاوت خود را نشان می‌دهند که مقاومت الکتریکی کابل افشان از سیم افشان بیشتر است.

⦿ برای اطلاع از تخفیف بیشتر و موجودی با ما در تماس باشید.

کابل های شیلد دار از جمله کابل های پرکاربرد می باشد که دارای کاربردهای مختلفی در صنعت می باشد.

این لایه حفاظتی که در اطراف سیم‌ها قرار می‌گیرد، مدار انتقالی را در برابر تداخلات میدان مغناطیسی عایق خواهد کرد.

برای ساخت تولیدات مختلف از تجهیزات استاندارد و به روز استفاده می کند.

 این نوع کابل‌ها با عایق‌های محافظتی خود در برابر آسیب‌های احتمالی، کاربرد بهینه‌ای خواهند داشت و در برابر جریان برق بدون مقاومت، آن را انتقال خواهند داد.

قیمت کابل مفتولی آلومینیومی با توجه به سایز کابل، متراژ و سطع مقطع های مختلف را می توانید با کلیک بر دکمه مربوطه مشاهده نمایید.

اگر در هنگام کاربرد این کابل‌ها خطری مکانیکی رخ ندهد، می‌توان از آنها برای کنترل و فرمان جریان انتقالات و نیز ارزیابی داده‌های آزمونی استفاده نمود.

سیم و کابل مفتولی کابل مفتولی (زمینی) افشار نژاد خراسان

اما امروزه کابل افشانی که به شکل تخت تولید می‌شود، بهترین جانشین کابل گرد است.

کابل تخت به خاطر داشتن ساختاری صاف نسبت به کابل‌های گرد، دارای تداخلات الکترومغناطیسی کمتری‌ می‌باشد. بالا بودن استحکام مکانیکی، انعطاف‌پذیری و قابلیت تحمل گرمای بیشتر، از مزایای کابل تخت نسبت به کابل گرد می‌باشد.

کابل آلومینیوم کابل آلومینیوم: آلومینیوم به‌عنوان یک هادی، جایگزین ارزان‌تری برای فلز مس به‌حساب می‌آید و بر خلاف مس قیمتش نوسان چندانی ندارد؛ به همین خاطر و با توجه به خاصیت رسانایی قابل قبول، استفاده از آن در ساخت سیم و کابل، طی سال‌های اخیر افزایش یافته است. یکی از کابل‌هایی که به‌خاطر خواص رسانایی از کابل و سیم‌های دیگر متمایز می‌باشد، کابل آلومینیومی نام دارد، کابل آلومینیومی با اهمیت به خواص الکتریکی و مکانیکی و هزینه آن بر خلاف سیم برق مسی، یک ماده رسانای جایگزین به‌حساب می‌آید.

از این محصول کابل کسری برای انتقال جریان برق به خصوص در سیستم روشنایی استفاده می‌کنند.

فروشگاه پردیس کابل گستر، نمایندگی رسمی سیم و کابل سیمیا، با هدف توزیع انواع سیم و کابل‌های برند سیمیا فعالیت می‌کند. ما محدودیت‌های مکانی را کنار گذاشته‌ایم و آمادگی ارسال محصولات به سراسر ایران عزیزمان را داریم.

Report this wiki page