چادر کله گاوی

Wiki Article

به طور کلی، قیمت چادر کله گاوی در ایران بین ۲ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان متغیر است. همچنین، برندها و شرکت‌های مختلفی در بازار ایران فعال هستند که چادر کوهنوردی کله گاوی با کیفیت و متنوع را به فروش می‌رسانند و قیمت چادر کوهنوردی کله گاوی نیز ممکن است متفاوت باشد.

روش دیگر تشخیص چادر کله‌گاوی اصلی و فیک، این است که به دوخت و درزهای چادرهای پکینیو توجه کنید. تمامی درزها به صورت منظم دوخته شده‌اند. زیپ‌ها به صورت متقارن و کوک‌ها هم‌اندازه زده اشده اند.

خرید چادر کله گاوی به دلیل شکل زیبا و سنتی خود، در تجربه کردن زندگی سنتی و تاریخی در کمپینگ و همچنین در برگزاری جشن‌ها و مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این چادرها به دلیل فضای داخلی بزرگ و محیطی آرام و دلپذیر، برای خانواده‌ها و گروه‌های بزرگ نیز مناسب هستند.

: انباری چادر در طرف دیگر چادر قرار دارد. برخلاق قسمت جلوی چادر این قسمت، قط یک فضای سه ظلعی را تشکیل می دهد. که از یک طرف به پوش اول چادر محدود می شود و از دیگر طرف به دو ظلع پوش دوم یا بارانی چادر.

من این چادر رو در تاریکی مطلق به راحتی برپا کردم و بشدت راحت بود

تماس با ما سوالات پرتکرار درباره ما فروشگاه قوانین و مقررات نحوه و زمان ارسال کالا نحوه خرید از سایت حساب کاربری

دسته بندی محصولات لوازم کوهنوردی چادر و زیرانداز کوهنوردی چادر کوهنوردی یک نفره

همینطور نحوه باز و بسته شدن چادر هم فوق العاده آسون و سریع انجام می شود .

برای این منظور به مقاله تشخصیص اصل بودن چادرهای کله گاوی مراجعه کنید.(که به زودی تکیمل خواهد‌شد).

کفش سنگ نوردی و دیواره نوردیخرید کفش سنگنوردی و دیواره نوردی فروشگاه اینترنتی کوه بیست بهترین تجهیزات سنگنوردی و کفش کوهنوردی را به شما ارائه می دهد. خرید کفش سنگ نوردی و دیواره نوردی ممکن است برای بسیاری از افراد یک تصمیم گیری مهم باشد،به برخی از نکات مهم در خصوص خرید کفش سنگنوردی پاسخ خواهیم داد: ۱. کفش سنگنوردی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ کفش سنگنوردی و دیواره نوردی باید دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر سایش، ضربه، آب و هوای مختلف و قابلیت پوشیدن در شرایط مختلف باشد. همچنین، دارای پایه و ساختار محکمی برای حفظ پشتیبانی و پایداری در سطح ناهموار و دشوار کوهستانی باید باشد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کوه بیست می باشد

وزن این چادر کوهنوردی به خاطر داشتن تیرک های آلومینومی سبک و حمل آن بسیار راحت است . باز و بسته شدن آن نیز فوق العاده آسان و سریع صورت می گیرد .

فروشگاه چیاشاپ به چادر کله گاوی عنوان واردکننده مستقیم لوازم کوهنوردی و کمپینگ شناخته شده است،از این رو قیمت های چیاشاپ نسبت به تمام فروشگاه های دیگر ارزان تر میباشد و تمام توجه ما در شرایط اقتصادی فعلی فروش با کمترین سود ممکن است تا همه علاقه مندان به ورزش کوهنوردی بتوانند لوازم اصلی را تهیه کنند.

برای پیگیری سفارش به منوی سفارشات من در پنل کاربری مراجعه کنید. برای ورود کلیک کنید.

Report this wiki page