کاشت مو طبیعی

Wiki Article

افرادی که مبتلا به دیابت، اختلالات انعقاد خون و بیماری‌های عفونی هستند

البته ممکن است یک سری از عوارض جانبی را نیز مشاهده کنید که بعد از چند روز تا چند هفته از بین می‌روند؛ اما بد نیست با آن‌ها آشنا شوید. احساس درد، احساس خارش در ناحیه کاشت مو و تورم در ناحیه پیشانی از جمله این عوارض به شمار می‌روند.

موهایی که در کاشت مو نچرال استخراج می‌شوند، کاملاً زنده هستند؛ به همین علت می‌توان شاهد رشد آن‌ها بود.

افرادی که کم‌خونی دارند و کاشت مو انجام داده‌اند، دوره نقاهت طولانی‌تری را تجربه خواهند کرد و فرایند بهبودی آن‌ها بسیار آرام است.

ملتهب و حساس بودن ناحیه اهدا کننده هنوز ادامه دارد و نیازمند مراقبت دقیق و شدید می‌باشد.

از گرما، سرما و فعالیت‌هایی که منجر به عرق کردن شما می‌شوند دوری کنید. بهتر است به مدت چند روز در خانه بمانید.

کاشت با کیفیت مو در محل طاس همان معجزه‌ای است که می‌تواند به کمک شما بشتابد. کافی است به کلینیک ما مراجعه کنید تا بعد از معاینه‌های لازم بهترین تکنیک کاشت مو طبیعی را با شما به اشتراک بگذارند.

توجه دکتر کاشت مو داشته باشید که ورم صورت بعد از کاشت مو طبیعی است؛ اما اگر ورم بسیار شدید است و علائم بهبودی حاصل نشده است به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

شما باید به پهلو یا به پشت بخوابید. البته خوابیدن روی شکم کاملاً ممنوع است و سر شما باید بالاتر از سطح بدن قرار بگیرد.

مرکز تخصصی ما به دلیل بهره‌مندی از بهترین تجهیزات می‌تواند بهترین نتیجه ممکن را برای شما رقم بزند. همچنین بهترین متخصصان گرد هم آمده‌اند تا شما را به یک نتیجه ایده‌آل و طولانی‌مدت برسانند.

از جمله آزمایش‌هایی که با توجه به شرایط خود باید انجام دهید شامل تیروئید، سطح هورمون در خون، وجود بیماری‌های عفونی و ویروسی، سطح غلظت خون، زمان لخته شدن خون، فشار خون و… هستند.

همچنین اگر موهای شما تراکم بالایی نداشته باشد، کاندید چندان مناسبی برای این روش نخواهید بود.

شما باید این موضوع را با مشاور خود در میان بگذارید؛ زیرا وی برای شما داروها و مکمل‌هایی تجویز کرد تا به حل این مشکل بپردازند.

از خارج کردن آب بینی با شدت زیاد خودداری کنید، چراکه ممکن است باعث خونریزی در محل زخم‌ها شود.

Report this wiki page