جراحی ابدومینوپلاستی

Wiki Article

این روش عمل زیبایی شکم همانند روش کامل است اما با این تفاوت که برش‌ ها در پهلوها و کفل شخص هم ایجاد می‌ شوند. سایز برش‌ های ایجاد شده در این روش بزرگ هستند.

 این گزینه برای بیمارانی است که به بیشترین اصلاح در قسمت شکم نیاز دارند. برش در خط بیکینی، تقریباً در همان سطح موهای ناحیه تناسلی ایجاد می شود.

اگر بعد از عفونی شدن زخم ها آن را درمان نکنید ، ممکن است خطرات جدی مثل نکروز و ایجاد اسکار نامطلوب پیش آید.

این برش به صورت عمودی از بالای ناحیه شرمگاه به میانه شکم زده می‌ شود و پوست کناره‌ های آن از عضلات جدا شده و برداشته می‌ شود. پس از آن جراح دیواره شکم را می کشد و آن را سفت می‌ کند.

ابدومینوپلاستی به منظور برداشتن و از بین بردن چربی ها و پوست های اضافه شکم و همچنین سفت کردن عضلات دیواره شکم استفاده می شود و به آن تامی تاک نیز گفته می شود.

یکی از مشکلات رایج بعد از ابدومینوپلاستی جمع شدن مایع زیر پوست است. جراح می تواند مایع را با سوزن خارج کند.

❇️ پیری، وراثت، بارداری، جراحی قبلی یا نوسانات وزنی که باعث به وجود آمدن پوست اضافه روی شکم شما، ضعف عضلانی یا هر دو می شود.

جراح، در یک عمل ابدومینوپلاستی کامل، اغلب از یک یا چند درن، برای جلوگیری از تجمع مایعات (که می توانند به ناحیه برش فشار وارد کنند) استفاده می کند. ّدرن یک لوله ی پلاستیکی شفاف است، که از طریق یک برش بسیار کوچک، زیر برش اصلی وارد بدن می شود و به یک حباب بیضی شکل کوچک منتهی می شود.

بسته به نتایجی که می خواهید از این عمل بگیرید، این جراحی می تواند از یک تا پنج ساعت طول بکشد. جراحی معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود.

ترک هایی که زیر شکم قرار دارند حذف می شوند ، اما ترک هایی که بالای ناف قرار دارند به سمت پایین حرکت می کنند اما برطرف نخواهند شد.

ابدومینوپلاستی، نوعی جراحی پلاستیک است که برای سفت کردن عضلات شل شده شکم پس از بارداری، یا برای برداشتن چربی و پوست اضافه، پس از کاهش وزن زیاد، انجام می شود.

جراح، شکم شما را علامت گذاری می کند و مکان دقیق برش ها، مرکز شکم و محل جدید ناف را مشخص می کند.

وقتی پوست شکم این گونه به نظر می رسد که از شدت چین و چروک مچاله شده است، انجام عمل ابدومینوپلاستی می تواند به فرد کمک کند تا پوست بدن او به وضعیت قبلی برگردد.

پیش از عمل دکتر ابدومینوپلاستی برایتان یک سری آزمایش‌هایی را تجویز می‌ کند. ضروری است این دکتر ابدومینوپلاستی آزمایش‌ها را انجام داده و نتیجه آن‌ ها را روز عمل به همراه خود بیاورید.

Report this wiki page